21 Şubat 2008 Perşembe

taşıma su ile çamaşır makinası çalışırmı? :)

servisi ararken soracağım soruları hazırlamıştım
1 çamaşır makinası kaç defa su alır
2 kaç dakika ara ile su alır :)





evet çamaşır makinasını taşıma su ile çalıştırıyorum ..işte detaylar.

evimin bütün su şebekesi dondu dışarıdan bir hortum çektim dışarıdan gelen hortumu çamaşır makinasının deterzan haznesine koydum ve makinanın çalışacağı kadar suyu aktardım. evet şu anda makina çalışıyor amma ikinci suyu ne zaman aktaracağımı bilmiyrum.
fikri kim verdi?
çamasşır makinasını kuran adam verdi. dedi ki 3 defa su alır, ilkinde yeteri kadar su verirsen çalışır .ikinci durulamada su vereceksin üçüncüsün de ise sıkmada vereceksin... makina 2,30 dk ile çalışmaya başladı ama inşaallah bir bela gelmez başına. beko sevisi aradım kesinlikle yapmayın dedi. olabilir ama dedi yapmayın dedi.makina zarar görürse servis te karşılamaz dedi ne bileyim:) inşaallah zararsız bir şekilde bu beyazları yıkarım.
yarın farklı bir teknik uygulayacağım. bir bidon alacam ve musluk takacam taktığım musluğa da makinanın hortumlarını bağlayacağım ve bidonu dolduracağım makina suyunu ihtiyacı kadar alacak ve bende mutlulukla çamaşırlarımı yıkayacağım. :) neyse bugün daha birşeyler yazacam ama şimdiik bu kadar olsun... sinir oldum ya korkudan gidip kapadım
yarım saat yeter dedim.

2 yorum:

Elif dedi ki...

Merhaba çamaşır makinemi yeni aldım elbiseleri temizle mi yor. Temizlemenin derdinde değilim.durulama da birkez su alıyor neden?

Elif dedi ki...

Merhaba çamaşır makinemi yeni aldım elbiseleri temizle mi yor. Temizlemenin derdinde değilim.durulama da birkez su alıyor neden?